dimecres, 11 de gener del 2012

FI DE L'ASSIGNATURA

En aquesta última entrada m'agradaria fer una valoració personal dels coneixements i habilitats que he adquirit al llarg del semestre a l’assignatura de GTIC.
 

Personalment, el temari de l’assignatura a tractat programes i temes molt útils tan a nivell personal com a futurs docents. M’ha costat fer entrades de manera continuada degut al poc temps que disposo, i per això les he publicat casi totes alhora. Tot i que ningú a fet cap comentari en cap publicació, espero que en un futur pugui servir d’ajuda aquells que ho necessitin. 
 
He après la importància de les noves tecnologies aplicades a l’educació. Actualment, quasi tota la informació es troba digitalitzada, és per això que com a futurs mestres hem d’aprendre nous programes i tenir un ventall de recursos ampli a l’hora de presentar treballs.
 

Vam començar l’assignatura creant un bloc, del que desconeixia totalment el seu ús. En un inici no entenia la relació que tenia el bloc amb el contingut de l’assignatura, segurament perquè desconeixia aquesta eina. Un cop vaig adaptar-me al seu ús, vaig adonar-me que és una eina molt rica per donar suport als mestres. He pogut experimentar una nova manera de reproduir la informació i d'organitzar-la. A la passada publicació us poso tots els temes que hem treballat i après a classe.
 

De moment no tinc pensat realitzar més entrades, tot i que si tinc alguna notícia interessant per compartir la publicaré. També deixaré el bloc obert per ajudar aquells que cerquin informació relacionada amb les TIC.

1 comentari: